fredag 30 oktober 2009

Tips till klinikern

2 kommentarer:

  1. Kära Dr Koma,

    äntligen har jag hittat en läkare som ser det positiva i livet, du vackra vän.

    Så fort jag öppnar min lokala vårdtidning läser jag bara om otrevligheter i världen, antioxidanter och negativscanners, det låter ju allt så fientligt.

    Tack än en gång för att du finns.

    Dagmar

    SvaraRadera
  2. Jag tackar dig för dessa värmande ord, Dagmar. Denna blogg riktar sig främst till allmänheten och dess intressen men kan också vara läsvärd för kliniskt verksamma läkare, sjuksköterskor och annat.

    Att just röntga lagom är viktigt. Måttfullhet är för mig ett begrepp som utgör stor vikt i mitt dagliga arbete. Dagen är full av mätningar av olika slag t ex glukos, PEF, längd. Viktiga saker som sagt!

    SvaraRadera